W dniu 31 maja 2019 roku w Toruniu, podczas konferencji dla użytkowników oprogramowania firmy Tres odbył się wykład ABC Akademia zatytułowany "Jak utrzymać koszty w ryzach?".
Podczas wykładu Krzysztof Szymański - Wiceprezes Zarządu mówił w jaki sposób zwiększyć zyskowność poprzez optymalizacje kosztów.
Podejmowanie decyzji zarządczych z wykorzystaniem pełnej informacji o kosztach procesów jest kluczowym wyzwaniem, które Zarządy stawiają menedżerom.
Platforma zarządczo-controllingowa Doctor Coster® doskonale wpisuje się w tak zdefiniowane cele zarządcze i jest dedykowana dla przedsiębiorstw z branży meblowej, które:
- dążą do zwiększania zyskowności i/lub utrzymania wysokiego poziomu rentowności ,
- chcą obniżyć i optymalizować koszty operacyjne działalności produkcyjnej, sprzedażowej, logistycznej i marketingowej oraz dążą do eliminowania niewykorzystanych zasobów, unikania wszelkiego marnotrawstwa i generowania strat,
- chcą zwiększyć efektywność procesów zarówno podstawowych (produkcyjnych, logistycznych), wspierających (utrzymanie ruchu) jak i sprzedażowych oraz zarządczych,
- szukają wiarygodnego wsparcia procesów ofertowych i negocjacyjnych oraz minimalizacji ryzyka wytwarzania i sprzedaży nierentownych produktów.
A Ty? Chcesz zwiększyć rentowność i efektywność Twojego przedsiębiorstwa? Nie wiesz jak zorganizować controllingu w Twojej firmie? Już dziś umów się na niezobowiązujące spotkania.