Outsourcing

ABC Akademia oferuje kompleksową obsługę wdrożonego rozwiązania Doctor Coster® oraz rozwiązań Business Intelligence, zarówno od strony merytorycznej jak i informatycznej.

Nasi konsultanci realizują w szczególności zadania

  • bieżącą obsługą rachunku kosztów prowadzonego za pomocą platformy zarządczo-controllingowej Doctor Coster®. Wspieramy naszych Klientów w zasilaniu modelu danymi, aktualizacji i weryfikacji danych, dopasowywaniu modelu do zmieniających się realiów przedsiębiorstwa, interpretacji uzyskanych wyników oraz przygotowaniu raportów;
  • tworzeniem i utrzymaniem rozszerzeń oprogramowania Doctor Coster® DASHBOARDS,  takich jak hurtownie danych sprzedażowych, produkcyjnych, logistycznych, finansowych i innych, obejmujących zarówno dane rzeczywiste jak i planowane;
  • tworzeniem i utrzymaniem interfejsów informatycznych pobierających dane z systemów IT przedsiębiorstwa, takich jak systemy ERP, WMS, CRM, FK, MES i inne, i importujących je do platformy Doctor Coster® oraz jej rozszerzeń;
  • doborem, zakupem oraz instalacją infrastruktury serwerowej niezbędnej do optymalnego funkcjonowania oprogramowania Doctor Coster®. Oferujemy również możliwość zaprojektowania oraz uruchomienia i monitorowania mechanizmów tworzenia kopii zapasowych, a także wsparcie podczas przywracania danych w przypadku awarii lub wymiany serwerów.

Zalety skorzystania z usług outsourcingowych ABC Akademia

  • zachowanie ciągłości procesów controllingowych, dzięki profesjonalnemu wsparciu podczas procesu zamknięcia miesiąca oraz weryfikacji i interpretacji danych wynikowych z platformy Doctor Coster®;
  • sprawne dostosowywanie posiadanego modelu rachunku kosztów do zmian zachodzących w przedsiębiorstwie, dzięki możliwości skupienia się na aspektach merytorycznych i pozostawienia kwestii informatycznych zespołowi ABC Akademia;
  • minimalizacja zaangażowania wewnętrznych zasobów IT w proces wdrożenia i utrzymania platformy Doctor Coster®, zarówno w zakresie doboru i instalacji infrastruktury jak i w sprawach związanych z integracją z innymi systemami IT przedsiębiorstwa.